Trwa nabór do dziecięcej eskorty MRGARDEN GKM-u Grudziądz

Fot. Dariusz Ryl
Fot. Dariusz Ryl

Do 31 marca trwa nabór dzieci do „Żółto-Niebieskiej Eskorty” MRGARDEN GKM-u Grudziądz. Jej członkowie będą brali udział w oficjalnej prezentacji drużyn i eksponowali flagę PGE Ekstraligi podczas prezentacji zespołów przed spotkaniami rozgrywanymi na stadionie przy ul. Hallera 4. W akcji mogą wziąć udział dzieci w wieku 6-10 lat.

MRGARDEN GKM czeka na zgłoszenia na adres mailowy marketing@gkm.grudziadz.net. Do 31 marca należy przesłać wiadomość o tytule “Żółto-Niebieska Eskorta” i zawrzeć w niej następujące informacje:

  • imię i nazwisko
  • wiek
  • wzrost
  • szkoła i klasa
  • rozmiar ubrania dziecka
  • numer kontaktowy oraz e-mail opiekuna.

Warunkiem udziału w konkursie jest dołączenie zdjęcia dziecka w barwach klubowych. Może być to np. fotografia z ulubionym zawodnikiem grudziądzkiego klubu czy zdjęcie dziecka podczas meczu lub prezentacji drużyny.

Obowiązkowy jest także dopisek: „Wyrażam zgodę na umieszczanie zdjęć i filmów zawierających wizerunek mojego syna/córki (imię i nazwisko dziecka) zarejestrowany podczas konkursów, meczów PGE Ekstraligi i wydarzeń organizowanych przez GKM Grudziądz S.A. w mediach: Internecie, prasie, telewizji.”

UWAGA!

Ewentualne zgłoszenie rodzeństwa powinno odbywać się osobno – w oddzielnych mailach.

Wszystkie zgłoszone dzieci wezmą udział w konkursie zorganizowanym na klubowym profilu klubu na portalu Facebook. O składzie #ŻółtoNiebieskaEskorta zdecydują fani w głosowaniu online, które potrwa od 1 do 5 kwietnia. Rozstrzygnięcie plebiscytu i ogłoszenie nazwisk 10 zwycięzców nastąpi w dniu 6 kwietnia. Laureaci, którzy wezmą udział w prezentacji podczas meczów PGE Ekstraligi, zostaną także wyposażeni w specjalny strój „Żółto-Niebieskiej Eskorty”.

– Zachęcamy do udziału w akcji, gdyż #ŻółtoNiebieskaEskorta dla najmłodszych fanów i fanek speedwaya to okazja do przeżycia niezapomnianej przygody oraz bycia częścią MRGARDEN GKM –  klubu występującego w najlepszej żużlowej lidze świata – powiedział Szymon Szar, specjalista ds. marketingu grudziądzkiego klubu.

 Źródło: informacja prasowa