Spot przed premierą

Podczas meczów VIII rundy Enea Ekstraligi, żużlowcy wesprą kampanię „Rak. To się leczy!” . Na stadionach w Lesznie, Zielonej Górze, Wrocławiu i Częstochowie zawodnicy, podczas prezentacji, wypuszczą w powietrze 1000 baloników akcji „Rak to się leczy!”. W nSport wyemitowany zostanie spot kampanii. Zobaczą go również kibice na stadionach.

9 maja Klaudia Szmaj (SPAR Falubaz Zielona Góra), Paweł Przedpełski (Unibax Toruń), Bartosz Zmarzlik (Stal Gorzów) i Stanisław Chomski (trener Unibaxu Toruń) nagrali spot, w którym przedstawiają cztery kroki wiodące do tego, aby przeciwdziałać ryzyku występowania chorób nowotworowych. Żużlowcy i trener namawiają
w 30-sekundowym filmie do regularnych badań. Przekonują również, że „raka można wyleczyć”.

Włączenie się Enea Ekstraligi do kampanii „Rak to się leczy” zauważyć będzie można 15 czerwca na stadionach. Manifestując swoje poparcie dla idei kampanii zawodnicy podczas prezentacji wypuszczą w powietrze specjalne baloniki z logo akcji. O jej celu poinformują stadionowi spikerzy. To jednak nie wszystko. Kluby Enea Ekstraligi przekażą szereg pamiątek dla dzieci ze szpitali onkologicznych w całej Polsce. Wkrótce rozpocznie się również licytacja trofeów klubów Enea Ekstraligi. Udostępniły one na specjalną licytację cenne puchary, repliki medali i inne pamiątkowe trofea. Zysk z licytacji zostanie również przekazany na potrzeby szpitali onkologicznych.