Częstochowianie podtrzymali szczęśliwą passę z rundy zasadniczej i okazali się najlepsi w zabawie dla kibiców PGE Ekstraligi. Drugie miejsce zajął eWinner Apator Toruń, a podium uzupełniła BETARD Sparta Wrocław. Warto odnotować, że posty z głosowaniami dotarły aż do miliona odbiorców.
ELTROX Włókniarz w półfinale zmierzył się z Motorem Lublin i pokonał swoich rywali 48:42. Takim samym rezultatem zakończyło się spotkanie torunian z wrocławianami. Mecze o pozycje na podium rozpoczęły się zmaganiami o trzecią lokatę. W niej minimalnie lepsi okazali się zawodnicy Motoru Lublin – wygrali dwoma “oczkami” (46:44).
W finałowym meczu @socialigi, o głosy kibiców walczyły drużyny ELTROX Włókniarza oraz eWinner Apatora. Rywalizacja obu drużyn była bardzo wyrównana i różnice między startującymi w danych biegach zawodnikami były niewielkie. Ostatecznie częstochowianie pokonali torunian 46:44 i wygrali całą zabawę PGE Ekstraligi.
Aktywność dla fanów na profilach społecznościowych najlepszej żużlowej ligi świata cieszyła się dużą popularnością. @socialigę stanowiło 7 rund fazy zasadniczej oraz dwa półfinały i mecze o 3., a także 1. miejsce (jeden pojedynek, bez rewanżów). Łącznie, zarówno na Facebooku, Twitterze i Instagramie, kibice oddali ponad 40.000 komentarzy. Z kolei posty z grafikami, które stanowiły centrum głosowań podczas całej zabawy, dotarły do miliona odbiorców.
Tabela końcowa @socialiga (wraz ze zmianą miejsca w stosunku do rundy zasadniczej):