PGE Ekstraliga 2020: Oświadczenie Motoru Lublin w sprawie karnetów

Fot. Klaudia Żurawska vel Dziurawiec
Fot. Klaudia Żurawska vel Dziurawiec

Szósty zespół ubiegłego sezonu PGE Ekstraligi wydał oświadczenie, dotyczące karnetów na tegoroczne zmagania. Klub przygotował dla kibiców trzy opcje do wyboru. Przypomnijmy, że w ostatnim czasie rząd poinformował o możliwym powrocie najlepszej żużlowej ligi świata w połowie czerwca.

Fani Motoru Lublin mogą skorzystać z trzech opcji: pozostawić karnety na sezon 2021 (zostaną przedłużone automatycznie), zamiana karnetu na klubową bluzę oraz 10% rabatu wraz z pierwokupem wejściówki całosezonowej na to samo miejsce na 2021 rok oraz całkowity zwrot zakupionego karnetu.

Pełna treść komunikatu klubu:

Szanowni Państwo,

Na wstępnie pragniemy Państwa gorąco przeprosić za długi czas oczekiwania w sprawie informacji dotyczących karnetów na sezon 2020. Było to spowodowane bardzo dynamiczną sytuacją związaną z epidemią, z którą każdy z nas się zderza codziennie. Finalnie, po długich rozmowach z władzami PGE Ekstraligi, Zarządami Klubów, a także zawodnikami, w związku z decyzją władz państwowych 12-ego czerwca nadejdzie wznowienie nadchodzącego sezonu. Niestety na tę chwilę mecze zostaną rozegrane bez obecności kibiców, co jest spowodowane troską o Państwa bezpieczeństwo.

Uprzejmie informujemy, że w związku z wieloma pytaniami z Państwa strony, przygotowaliśmy 3 warianty dla osób, które zakupiły karnet na tegoroczne mecze domowe Motoru Lublin. Jednocześnie wyrażamy ogromną nadzieję, że stale zmieniająca się sytuacja związana z odmrażaniem naszego kraju, spowoduje, że jeszcze w tym roku uda nam się gościć Państwa na Stadionie Żużlowym przy Alejach Zygmuntowskich 5. Jednakże, w nawiązaniu do obecnie panujących zasad, pragniemy wyjść naprzeciw Państwa potrzebom.

Pierwszą możliwością dotyczącą zakupionego karnetu jest jego przeniesienie wraz z posiadanym już miejscem na kolejny sezon. W wyżej wymienionym przypadku, nie należy podejmować żadnych kolejnych kroków – karnet automatycznie zostanie przeniesiony na rok 2021.

Drugi wariant polega na otrzymaniu w zamian za zakupiony karnet (nie dotyczy karnetów dziecięcych) oficjalnej bluzy teamowej 2020, która nigdy nie trafi do regularnej sprzedaży, oraz otrzymaniu 10% rabatu wraz z pierwokupem karnetu na to samo miejsce w sezonie 2021. W celu otrzymania wyżej wymienionych świadczeń, serdecznie prosimy o wiadomość mailową na adres [email protected], która będzie zawierać w określonej kolejności – numer karnetu, nazwisko, imię oraz rozmiar bluzy, która zostanie dostarczona do Państwa w tym sezonie.

Trzecią opcją jest całościowy zwrot pieniędzy za zakupione karnety. W celu jego otrzymania, prosimy o kontakt z platformą sprzedażową eventim.pl za pomocą formularza, znajdującego się pod linkiem – https://www.eventim.pl/help/cancellation/1. Firma rozpatrzy Państwa wniosek, a następnie zgodnie z Art. 15zp. 1. zwróci wpłacone pieniądze. W przypadku firm oraz administracji publicznej prosimy o bezpośredni kontakt z eventim.pl na adres mailowy [email protected]

Jednocześnie, z całego serca liczymy na Państwa wyrozumiałość i wsparcie, którego świadkami byliśmy wielokrotnie. W znacznym stopniu pozwoli nam to przetrwać nadchodzący sezon i nie zmarnować ostatnich 3 lat ciężkiej pracy.