Kampania 2022 w Eliga Manager ruszy pod koniec marca

17.03.2022 15:35
Kampania 2022 w Eliga Manager ruszy pod koniec marca

Nowa kampania Eliga Manager rozpocznie się w ostatnich dniach marca. Mobilna gra managerska PGE Ekstraligi w tym roku będzie funkcjonowała w ramach dwóch lig z oddzielnymi klasyfikacjami. O dokładnym terminie rozpoczęcia PGE Ekstraliga poinformuje w osobnym komunikacie.

Podstawowa zmiana przed sezonem 2022 będzie polegała na konieczności potwierdzenia przynależności do ligi – po uprzedniej aktualizacji aplikacji. Zgodnie z regulaminem gry, przed kampanią 2022 Eliga Manager rozgrywki zostaną podzielone na ligę „A” i ligę „B”.

Podstawą podziału jest klasyfikacja końcowa drużyn Eliga Manager 2021 (sklasyfikowano 22.791 drużyn – stan na 20.10.2021). W kampanii 2022 w lidze „A” uprawnienie do gry otrzymają wszyscy gracze, których drużyny sklasyfikowano na miejscach 1 – 17.791 kampanii 2021. Uprawnienie do występów w lidze „B” będzie dla 5.000 ostatnich drużyn w klasyfikacji końcowej kampanii 2021, a więc dla drużyn z miejsc 17.792 – 22.791 oraz dla wszystkich nowoutworzonych drużyn przed kampanią 2022.

Jeśli któraś z drużyn uprawnionych do ligi “A” nie zostanie do niej zgłoszona w określonym czasie, automatycznie miejsca będą uzupełniane przez kolejne drużyny (o terminach PGE Ekstraliga będzie informowała nie tylko w mediach społecznościowych, ale także za pomocą powiadomień w aplikacji – konieczne jest do ich otrzymywania wybranie w ramach menu (powiadomienia) opcji “Eliga Manager”.

Co nowego w grze od sezonu 2022?

Kosmetyczne zmiany czekają graczy w zakresie parametrów gry (bez zmian pozostaną zasady budowania składów i punktacja). Zmienią się za to terminy okienek transferowych, które będą aktywne po kalendarzowej dacie 4, 7, 10, 14 i 16 rundy PGE Ekstraligi. Dodatkowo będzie też więcej nagród za miejsca zajmowane w klasyfikacji końcowej. Oprócz nagród finansowych dla laureatów miejsc od 1 do 3 wraz z nagrodami rzeczowymi w postaci zegarków Aztorin, w grze będą nagrody dla graczy, którzy zajmą miejsca od 4 do 10 (zegarki), a także od 11 do 30 (czapki #SmakŻużla).

Warto również zwrócić uwagę na drobny element wyróżniający kampanię 2022 od poprzedniej – tym razem z racji na datę PGE IMME (2.04 – przed inauguracją rozgrywek ligowych), można przewidzieć uczestników tych zawodów jeszcze przed okresem wyboru kadry (5000 Speed Cash – wirtualnej waluty, otrzymuje się za każdego żużlowca obecnego na liście startowej w dniu zawodów).

newsletter

Polityce prywatności.
© Ekstraliga Żużlowa sp z o.o.
  • FIM
  • PZM
Nasze media społecznościowe
Pobierz oficjalną aplikację
Język
PL