Ekstraliga.TV newsroom już od 2022 roku

Fot. Grzegorz Misiak
Fot. Grzegorz Misiak

PGE Ekstraliga zwiększy liczbę publikacji wideo od sezonu 2022. Powstanie ponad 1200 materiałów dotyczących meczów i klubów, które będą dystrybuowane w mediach elektronicznych. Strategia zakłada korespondencje wideo ze wszystkich ekstraligowych ośrodków.

Chcemy, aby brand Ekstraliga.TV stał się rozpoznawalny i zawierał informacje z klubów – mówi Przemysław Szymkowiak z PGE Ekstraligi. – Wyjdziemy naprzeciw oczekiwaniom kibiców, którzy w wielu badania podkreślają wartość materiałów wideo publikowanych w social mediach. W naszym przypadku 80 procent z nich emitować będziemy w trakcie sezonu, a pozostałą część w zimowej przerwie między rozgrywkami. Będziemy bazować nie tylko na przysługujących nam prawach telewizyjnych, ale stworzymy newsroom z udziałem naszych ambasadorów z każdego ligowego ośrodka – dodaje.

Rocznie (w każdym sezonie rozgrywkowym oraz w przerwach między sezonami przy zachowaniu ciągłości w latach 2022-2025) PGE Ekstraliga wyemituje ponad 1.200 materiałów. Sporo z nich będzie autorskich, z wykorzystaniem nowego sprzętu, ale zwiększy się też liczba krótkich publikacji w social mediach na podstawie contentu telewizyjnego. – Stawiamy mocno na naszych sprawdzonych współpracowników, ale jesienią będziemy także poszukiwali nowych twarzy, również w zakresie koordynatora wideo – zapowiada Przemysław Szymkowiak.